Додаток 1
до розпорядження селищного голови
від 16.07.2021 р. № 167/1-ОД
Повідомлення про оголошення конкурсу
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС:
- на заміщення вакантної посади вакантної посади головного спеціаліста із зав’язків з громадськістю та пресою відділу організаційно-кадрової роботи апарату Тарутинської селищної ради;
Основні вимоги до кандидатів:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заяву на участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
- письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 16.08.2021 р. включно).
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт Тарутине, вул. Красна, 201.
Секретар Тарутинської селищної ради Анетта КУРАКОВА