ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ № 10-од
від 15.01.2021 року
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад
посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету
Тарутинської селищної ради Одеської області
Відповідно до статті 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” розпорядження селищного голови від 03 вересня 2020 року №49 «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Виконавчого комітету Тарутинської селищної ради Тарутинського району Одеської області»:
- Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого органу Тарутинської селищної ради Одеської області з 05.02.2021 року.
- Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади. (додаток 1)
- Головному спеціалісту – системному адміністратору Міндову Л.Д. опублікувати повідомлення про оголошення конкурсу (додаток №2) на офіційному сайті Тарутинської селищної ради за електронною адресою: https://www.tarutyne-sr.gov.ua/selishchna-rada/.
- Конкурсній комісії провести конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування відділів Тарутинської селищної ради Одеської області з 15.02.2021 року.
- Секретарю селищної ради забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Тарутинський селищний голова Сава ЧЕРНЄВ
Додаток 1
до розпорядження селищного голови
від 15.01.2021 р. № 10-од
Вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад відділів виконавчого органу Тарутинської селищної ради.
На заміщення вакантних посад:
- начальник відділу економіки, інвестицій та сільського господарства;
- начальник відділу земельних ресурсів;
- начальник відділу освіти, молоді та спорту
- начальник служби у справах дітей;
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
- головний спеціаліст відділу економіки, інвестицій та сільського господарства
- головний спеціаліст відділу земельних ресурсів
- головний спеціаліст відділу культури та туризму
- головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту
- головний спеціаліст відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
- Спеціаліст І категорії відділу економіки, інвестицій та сільського господарства
- Спеціаліст І категорії відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;Спеціаліст І категорії відділу військового обліку;
- Спеціаліст І категорії відділу освіти, молоді та спорту
- Спеціаліст І категорії відділу
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 1 року.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Секретар Тарутинської селищної ради Анетта КУРАКОВА
Додаток 2
до розпорядження селищного голови
від 15.01.2021 р. № 10-од
Повідомлення про оголошення конкурсу
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Тарутинська селищна рада
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
На заміщення вакантних посад:
- начальник відділу економіки, інвестицій та сільського господарства;
- начальник відділу земельних ресурсів;
- начальник відділу освіти, молоді та спорту
- начальник служби у справах дітей;
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
- головний спеціаліст відділу економіки, інвестицій та сільського господарства
- головний спеціаліст відділу земельних ресурсів
- головний спеціаліст відділу культури та туризму
- головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту
- головний спеціаліст відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 2 років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
- Спеціаліст І категорії відділу будівництва, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства;
- Спеціаліст І категорії відділу військового обліку;
- Спеціаліст І категорії відділу освіти, молоді та спорту;
- Спеціаліст І категорії юридичного відділ.у
Основні вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта не нижче ступеня спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на посадах державної служби не менше 1 року.
- Вільне володіння державною мовою.
- Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заяву на участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- е-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;
- письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу (до 14.02.2021).
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Тарутинській селищній раді за адресою: смт Тарутине, вул. Красна, 201.
Секретар Тарутинської селищної ради Анетта КУРАКОВА