Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Тарутинська селищна рада Болградського району Одеської області (далі – Тарутинська селищна рада);
вул. Красна, 201, смт Тарутине, Болградський район, Одеської області, 68500;
код за ЄДРПОУ – 04379226;
категорія замовника – орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50230000-6 "Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги"
3. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-31-005222-c
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві: Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам: ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, ДсанПін 3.3.2-007-98 Державні санітарні правила і норми, ДБН.2.1-10-2009 Основи та фундаменти споруд; ДБН.2.2-5-2001 Благоустрій території; ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Види ремонтів та перелік робіт та іншим нормативним документам, кошторисній документації відповідно до технічних вимог.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі:
Очікувана вартість складає: 2 000 000,00 грн з ПДВ.