7 серпня 2021 року відбулась зустріч керівництва Тарутинської селищної ради та старост старостинських округів громади з представниками енергопостачальної компанії ДТЕК. Під час зустрічі було розглянуто питання «Канали інформування та взаємодії з клієнтами компанії АТ «ДТЕК Одеські електричні мережі».
У зв’язку з тим, що ДТЕК Одеські електричні мережі переходить на новий сучасний вид роботи з клієнтами, представниками енергопостачальної компанії надано роз’яснення щодо порядку звернень громадян чи юридичних осіб у випадках виникнення проблем з енергопостачанням (аварія чи поламка електромережі, відсутність електроенергії) та передачі даних зі споживання електроенергії.
Старостами та працівниками відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства селищної ради були порушені ряд питань стосовно звернень жителів громади до старостів з проблем енергопостачання.
Шановні мешканці Тарутинської громади, пропонуємо ознайомитись з каналами комунікації АТ «ДТЕК Одеські електричні мережі» та користуватися ними, тому що це зручно, швидко та надійно:
- Офіційний сайт https://www.dtek-oem.com.ua/ua.
- ЦОК (центр обслуговування клієнтів) та Кол-центр (зв’язок з оператором).
- Чат-боти Viber / Telegram.
- Офіційна сторінка компанії в Facebook.
- Офіційна сторінка компанії в Instagram.