Додаток до розпорядження № 61 від 20.11.2018 року
Рекомендований порядок денний ХХХІІІ сесії сьомого скликання Тарутинської селищної ради
20.12.2018року
1. Про затвердження проекту регуляторного акту- проекту рішення «Про
внесення змін до рішення Тарутинської
селищної ради від 25.06.2018 № 411/1-VII «Про встановлення ставок та пільг із
сплати земельного податку на 2019 рік»
(Доповідач секретар СР Куракова А.Б.)
2. Про затвердження Програми соціально-економічного
та культурного розвитку селища Тарутине на 2019 рік. (Доповідачи:
головний бухгалтер селищної ради Жосан О.В., секретар селищної ради Куракова
А.Б.)
3. Про затвердження Програми виконання оплачуваних суспільно-корисних
робіт на 2019-2021 роки. (Доповідачи: головний бухгалтер селищної ради Жосан
О.В., секретар селищної ради Куракова А.Б.)
4. Про затвердження програми цивільного захисту,
техногенної та пожежної безпеки Тарутинської селищної ради на 2019 рік.
(Доповідач голова селищної ради Куруч І.І.)
5. Внесення змін до селищних програм (Доповідачи: головний бухгалтер
селищної ради Жосан О.В., секретар селищної ради Куракова А.Б.)
6. Про умови оплати
праці селищного голови в 2019 році.
(Доповідач
секретар СР Куракова А.Б.)
7. Про надання селищному голові права своїм
розпорядженням преміювати, встановлювати
та виплачувати матеріальну
допомогу на оздоровлення та на вирішення соціально побутових потреб особам місцевого
самоврядування.
(Доповідач секретар СР Куракова А.Б.)
8. Про Тарутинський
селищний бюджет на 2019 рік.(Доповідач головний бухгалтер селищної ради Жосан
О.В.)
9. Про затвердження
плану роботи Тарутинської селищної ради та плану діяльності з підготовки
проектів регуляторних актів на 2019 рік.
10. Земельні
питання
(Доповідач землевпорядник СР Пенков В.В.)
11.Про
затвердження рішень виконавчого комітету селищної ради, які були прийняті у
міжсесійний період.
(Доповідач секретар СР Куракова А.Б.)
12. Про передачу на баланс комунального підприємства «ВУЖКГ»
Тарутинської селищної ради комунального майна селищної ради
(Доповідач голова
селищної ради Куруч І.І.)
Секретар СР
А.Б. Куракова
Україна
ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА
РАДА
ПРОЕКТ-РІШЕННЯ
Про внесення змін
до рішення Тарутинської селищної ради від 25.06.2018 № 411/1-VII «Про
встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік»
На
виконання Закону України від 10.07.2018 року № 2497-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та
деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних
фермерських господарств», Закона України «Про місцеве самоврядування в
Україні», Тарутинська селищна рада вирішила:
1.Встановити
ставку земельного податку на лісові землі на 2018(19) роки код 09.01 «Для
ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг», код 09.02 «Для іншого
лісогосподарського призначення» в
розмірі 1% нормативногрошової оцінки.
2.Внести зміни в Додаток1 до рішення про встановлення ставок та пільг із сплати земельного
податку затвердженого рішенням Тарутинської селищної ради від 25
червня 2018р. № 411/1-VII:
-
п.03 Землі громадської забудови, пп.03.15 Для будівництва та обслуговування
інших будівель громадської забудови в
гр.1 додати 3%;
-
п.09 Землі лісогосподарського призначення, в гр.1 пп.09.01 Для ведення лісового
господарства і пов’язаних з ним послуг, замінити 3% на 1%, в гр.1 пп. 09.02 Для іншого
лісогосподарського призначення, додати
1%
3.Оприлюднити
рішення на офіційному веб-сайті Тарутинської районної ради та на інформаційному
стенді Тарутинської селищної ради за адресою: смт.Тарутине, вул. Красна, 201.
4.Контроль за
виконанням рішення покласти на постійну
комісію з питань соціально-економічного
розвитку, плануванню бюджету селищної ради.
5.Рішення набирає
чинності з моменту його прийняття.
Тарутинський селищний
голова І.І. Куруч
Україна
ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА
РАДА
ПРОЕКТ-РІШЕННЯ
Про затвердження Програми виконання
оплачуваних суспільно-корисних робіт
Відповідно статті 26 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України від 07.12.2017№
2234-19 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення
захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку
примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», Кодексу України про
адміністративні правопорушення, Конституції України, Сімейний кодекс України, Закон
України «Про виконавче провадження», Цивільний кодекс України враховуючи
рекомендації виконкому Тарутинської селищної ради та висновок постійної комісії
з питань соціально-економічного розвитку, плануванню бюджету, Тарутинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму виконання оплачуваних
суспільно-корисних робіт (додаток 1).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну
комісію з питань соціально-економічного
розвитку, плануванню бюджету .
Тарутинський селищний
голова І.І.Куруч
Додаток № 1 до рішення сесії
Тарутинської
селищної ради
№
_________від ________________
П Р О Г Р А М А
виконання оплачуваних суспільно-корисних
робіт
I.Загальна характеристика Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Тарутинський районний сектор філії державної установи «Центр пробації» в
Одеській області |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми |
Закон України від 07.12.2017№ 2234-19 «Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом
вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати
аліментів»,Кодекс України про адміністративні правопорушення,Конституція
України,Сімейний кодекс України,Закон України «Про виконавче
провадження»,Цивільний кодекс України |
3. |
Розробник Програми |
Тарутинський районний сектор філії державної установи «Центр пробації» в
Одеській області |
4. |
Відповідальний виконавець |
Тарутинський районний сектор філії державної установи «Центр пробації» в
Одеській області |
5. |
Учасники Програми |
Тарутинська селищна рада,Тарутинський районний сектор філії державної
установи «Центр пробації» в Одеській області,Тарутинський районний відділ
державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області |
6. |
Термін реалізації Програми |
2019-2021 роки |
7. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Кошти селищного бюджету |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів,необхідних для реалізації |
|
9. |
Основні джерела фінансування Програми |
Кошти селищного бюджету |
ІІ. Основні проблеми та шляхи вирішення
Благополуччя дітей та їхні права завжди викликали
пильну увагу як українського суспільства, так міжнародного співтовариства.
У
Декларації прав дитини зазначено, що дитина внаслідок її фізичної і розумової
незрілості потребує охорони і піклування, включаючи належний правовий захист як до, так і після народження. З
огляду на це, дитині законом та іншими
засобами має бути забезпечений спеціальний захист і надані можливості та
сприятливі умови, що дадуть їй змогу розвиватися фізично, розумово, духовно та
соціально, здоровим і нормальним шляхом,
в умовах свободи та гідності.
Батьки
або інші особи, які виховують дитину, несуть основну відповідальність за
забезпечення в межах своїх здібностей і фінансових можливостей умов життя, необхідних
для розвитку дитини.
Відповідно до Сімейного кодексу України, способи виконання батьками
обв’язку утримувати дитину визначаються за домовленістю між ними чи за рішенням
суду у твердій грошовій сумі чи у частці від заробітку.
Слід
наголосити, що принцип обов’язковості виконання судових рішень, закріплено в
Конституції України. Статтею 129 Основного закону передбачено, що суд ухвалює
рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.
Згідно
зі статтею 5 Закону України «Про виконавче провадження», примусове виконання рішень про стягнення аліментів
покладається на органи державної виконавчої служби та приватних виконавців. Держава
забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Водночас, варто зазначати, що недосконалість чинного законодавства
дозволяє недобросовісним батькам або іншим членам сім’ї ухилятися від виконання
свого обов’язку щодо утримання.
Станом на 29.11.2018 року на
обліку Тарутинського відділу державної виконавчої служби Головного
територіального управління юстиції в Одеській області перебуває 52 особи, які
не сплачують аліменти на утримання дитини понад три місяця.
Програма передбачає вжиття заходів щодо зменшення заборгованості по
аліментам та забезпечення належного утримання осіб, які отримують аліменти, шляхом
накладання на право рушника адміністративного стягнення у вигляді
суспільно-корисних робіт, виконання яких, відповідно до Закону України «Про
внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом
вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», покладено на
уповноважені органи пробації.
ІІІ.Мета Програми
Метою
Програми є забезпечення виконання рішень суду про накладання адміністративного стягнення
у вигляді суспільно корисних робіт, що полягають у виконанні особою, яка
вчинила правопорушення, оплачуваних робіт, вид яких визначається відповідним
органом місцевого самоврядування.
IV. Завдання Програми
та результативні показники
- належне виконання судового рішення щодо
стягнення аліментів;
- забезпечення належного виконання оплачуваних
суспільно-корисних робіт, вид яких визначається органами місцевого
самоврядування ;
- покращення благоустрою території Тарутинської
селищної ради, шляхом залучення правопорушників до оплачуваної
суспільно-корисної праці ;
- вдосконалення форм та методів співпраці між
Тарутинським районним сектором філії
державної установи «Центр пробації» в Одеській області та Тарутинською селищною
радою.
Реалізація переліку запланованих Програмою завдань сприятиме
удосконаленню механізму примусового виконання судових рішень та посилить захист
прав осіб, особливо дітей,на користь яких стягуються аліменти.
V. Суспільно корисні роботи
Відповідно до ст. 183-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення), несплата аліментів на
утримання дитини, одного подружжя батьків або інших членів сім’ї,що призвела до
виникнення заборгованості,сукупний розмір якої перевищує суму платежів за шість
місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання- тягне
за собою виконання суспільно- корисних робіт на строк від ста двадцяти до
двісті сорока годин
Суспільно-корисні
роботи
полягають у виконанні особою,яка вчинила адміністративне правопорушення,оплачуваних робіт, вид яких визначає
відповідний орган місцевого самоврядування (стаття31-1 Кодексу України про
адміністративні правопорушення).Суспільно корисні роботи призначаються судом на
строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин і виконується не більше восьми
годин, а неповнолітніми не більше двох годин на день.
Постанова
суду про накладання адміністративного стягнення
у вигляді суспільно-корисних робіт надсилається на виконання органу
центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері
виконання кримінальних покарань, тобто до уповноваженого органу з питань
пробації.
Виконання стягнення у вигляді суспільно-корисних робіт здійснюється
шляхом залучення порушників до суспільно-корисної праці, вид якої визначається
відповідним органом місцевого самоврядування.
За
виконання суспільно-корисних робіт порушнику нараховується плата за виконану
ним роботу. Оплата праці здійснюється погодинно за фактично відпрацьований час
у розмірі не меншому, ніж встановлений
законом мінімальний розмір оплати праці (стаття 325-1 Кодексу України про адміністративні
правопорушення).
Відповідно до статті ст.325-3 КУпАП, на власника підприємства ,
установи, організації або уповноваженого ним органу за місцем виконання порушником
суспільно корисних робіт покладається :
- контроль
за виконанням порушниками призначених їм робіт;
- своєчасне
повідомлення центрального органу виконавчої влади, визначеного абзацом другим
цієї статті, про ухилення порушника від виконання суспільно корисних робіт;
- ведення
обліку та інформування органу центрального органу виконавчої влади, визначеного
абзацом другим цієї статті, про кількість відпрацьованих порушником годин ;
-
нарахування плати порушнику за виконання суспільно корисних робіт та
перерахування її на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби для
подальшого погашення заборгованості зі сплати аліментів.
VII.Планування організації
оплачуваних суспільно-корисних робіт на території Тарутинської селищної ради
Оплачувані суспільно корисні роботи |
Кількість адміністративних порушників |
Планове використання коштів |
Термін виконання |
відповідальний |
|
5 |
36600 грн. |
Протягом року |
ДВС і Тарутинський РС «центр пробації» |
VII.Система управління та контроль за ходом виконання
Програми
Координацію та контроль за
виконанням заходів Програми здійснює Тарутинський районний сектор філії
державної установи «Центр Пробації» в Одеській області шляхом узагальненя
оперативної інформації, що подається учасниками Програми.
Контроль за цільовим та
ефективним використанням коштів здійснює Тарутинська селищна рада.
Учасники Програми подають звіт
про виконання заходів відповідальному виконавцю щорічно до 01 лютого року наступного за звітним
Заступник Тарутинського селищного голови
з питань діяльності виконавчого комітету Ю.І.Шавьолкін
Україна
ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА
РАДА
ПРОЕКТ-РІШЕННЯ
Про затвердження програми цивільного захисту,
техногенної та пожежної безпеки Тарутинської селищної ради на 2019 рік
Відповідно до частини другої статті 143
Конституції України, пункту 16 частини першої статті 43 Закону України «Про
місцеве самоврядування в Україні», пункту 4 частини першої статті 19 Кодексу
цивільного захисту України, з метою захисту населення і територій від
надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та
пожежної безпеки селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити програму цивільного захисту, техногенної та
пожежної безпеки Тарутинської селищної ради на 2019 рік (далі – Програма), що
додається.
2. Виконавчому комітету Тарутинської селищної
ради Одеської області передбачити у бюджеті селища видатки на реалізацію
заходів Програми в межах наявного фінансового ресурсу.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти
на постійну комісію Тарутинської селищної ради з питань управління власністю,
забезпечення законності, правопорядку, охорони інтересів громадян, регламенту,
депутатської етики і гласності.
Голова селищної
ради І.
І. Куруч
___. ___ 2018 року
№
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Тарутинської селищної ради
_________ 2018 р. № _______
ПРОГРАМА
ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ТЕХНОГЕННОЇ ТА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
ТАРУТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НА 2019 РІК
Розділ 1. Паспорт програми цивільного захисту,
техногенної та пожежної безпеки Тарутинської селищної ради на 2019 рік
1 |
Ініціатор
розроблення Програми |
Тарутинський
районний сектор Головного управління ДСНС України в Одеській області |
2 |
Розробник Програми |
Тарутинська селищна
рада Одеської області |
3 |
Співрозробники Програми (у
разі наявності) |
Тарутинський районний сектор
Головного управління ДСНС України в Одеській області, 35 державна пожежно-рятувальна частина
2 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС в Одеській
області |
4 |
Відповідальний виконавець
Програми |
Виконавчий комітет
Тарутинської селищної ради Одеської області |
5 |
Учасники Програми |
Тарутинський районний сектор
Головного управління ДСНС України в Одеській області, 35 державна пожежно-рятувальна
частина 2 державного пожежно-рятувального загону, Тарутинська селищна рада
Одеської області, |
6 |
Термін реалізації
Програми |
2019 рік |
7 |
Перелік бюджетів,
які беруть участь у виконанні Програми |
Тарутинський
селищний бюджет |
8 |
Загальний обсяг
фінансових ресурсів, необхідних для реаліза ції Програми, всього (грн.) |
31592,0 |
|
у тому числі: |
|
8.1 |
коштів селищного
бюджету |
31592,0 |
Розділ 2.
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Відповідно до статті 19 Кодексу цивільного захисту України до
повноважень органів місцевого
самоврядування у сфері цивільного захисту належить забезпечення цивільного
захисту на відповідній території, а також розроблення та забезпечення
реалізації місцевих програм у цій сфері, зокрема спрямованих на захист
населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню,
забезпечення техногенної та пожежної безпеки.
Відповідно до Концепції
реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в
Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014
року №333-р, пріоритетним напрямком діяльності органів місцевого
самоврядування базового рівня є забезпечення належного захисту населення і територій громад від
наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, в першу
чергу попередження та гасіння пожеж.
У 2018 році проблеми в сфері цивільного захисту смт. Тарутине було заплановано розв’язувати в
межах виконання районної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної
безпеки Тарутинського району на 2018-2021 роки, затвердженої рішенням Тарутинської районної ради від 11.01.2018 № 397-VII,
заходи
Програми фінансувались частково.
Було заплановано проведення ремонту вуличних
пожежних гідрантів та створення місцевого резерву матеріальних засобів, який може бути
спрямований на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій.
Необхідність розроблення програми цивільного захисту, техногенної та пожежної
безпеки Тарутинської селищної ради на 2019 рік (далі – Програма) викликана зростанням кількості
надзвичайних ситуацій (небезпечних подій) та пожеж.
Щороку в смт. Тарутине в середньому відбувається
декілька небезпечних подій, які можуть перерости в надзвичайну ситуацію,
виникає близько 20-40 пожеж, в основному у житловому секторі селища та
прилеглих екосистемах.
Стан техногенного навантаження на території селища Тарутине
ускладнюється у зв’язку з наявністю 4 потенційно небезпечних об’єктів, з яких 1 – об’єкт підвищеної
небезпеки, 1 – хімічно небезпечний об’єкт. Ймовірні аварії на об’єктах селища
зазначеної категорії можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій
місцевого та об’єктового рівнів.
Внаслідок змін клімату, що відбуваються за
останні 30 років, кількість надзвичайних ситуацій природного характеру має
сталу тенденцію до збільшення та зростання їх інтенсивності.
В цих умовах особливу актуальність мають попереджувальні заходи,
спрямовані на зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного
характеру, та адаптаційні заходи, спрямовані на зменшення збитків від
надзвичайних ситуацій природного характеру, підвищення рівня безпеки населення
і захищеності територій від наслідків таких ситуацій. Ліквідація наслідків
аварій, катастроф, стихійних лих та пожеж потребує значних зусиль та залучення
великої кількості особового складу і техніки підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
Між тим матеріально-технічне оснащення сил цивільного захисту не відповідає
сучасним вимогам. Біля 80 % одиниць
пожежно-рятувальної техніки потребують оновлення.
В смт. Тарутине не організовано належним чином роботу із забезпечення
пожежної безпеки в житловому секторі, де щороку виникає майже 85 відсотків від
загальної кількості усіх пожеж, також існує ризик загибелі людей на місцевості, яка забруднена
вибухонебезпечними предметами часів Другої світової війни. На пункт зв’язку
частини пожежно-рятувального підрозділу району продовжують надходити
повідомлення про випадки знаходження боєприпасів.
Розділ 3.
Визначення мети Програми
Метою Програми є впровадження заходів щодо підвищення рівня безпеки
життєдіяльності населення і захищеності території від пожеж, надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру, зниження ризику виникнення таких
ситуацій, забезпечення своєчасної протидії пожежам, захисту населення,
навколишнього природного середовища, об’єктів та майна від їх наслідків, створення
належних умов для ефективної діяльності пожежно-рятувального підрозділу, який
дислокуються на території селища
Тарутине Одеської області.
Розділ 4.
Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел
фінансування, строки виконання Програми
Комплекс
запланованих заходів забезпечить вирішення найгостріших проблемних питань у
сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що існують в на теперішній час.
Зменшення ризику
виникнення надзвичайних ситуацій, недопущення загибелі і травмування людей під
час надзвичайних ситуацій (подій) можливо шляхом підвищення рівня готовності
служб цивільного захисту, які дислокуються в смт. Тарутинеу Одеської області,
вжиття комплексу попереджувальних заходів щодо запобігання виникненню
надзвичайних ситуацій, а також обізнаності населення щодо дій у разі їх
виникнення.
З цією метою
передбачається:
- підвищення рівня оперативної готовності пожежно-рятувального
підрозділу смт Тарутине до ліквідації
наслідків надзвичайних ситуацій та гасіння великих пожеж;
- Підтримання у належному стані (поточні ремонти) існуючої
пожежно-рятувальної частини (35 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській
області).
Фінансування
Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету селища Тарутине та інших
джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Обсяги та джерела фінансування Програми викладені в додатку 1 до неї.
Орієнтовний обсяг бюджетного призначення 31592,0 грн., у тому числі за
рахунок коштів бюджету селища – 31592,0
грн.
Обсяги фінансування Програми уточнюються під час складання проекту
бюджету селища Тарутине на відповідний 2019 рік в межах наявного фінансового
ресурсу.
Строк реалізації Програми – 2019 рік.
Розділ 5. Напрями діяльності та заходи Програми
Напрямами
реалізації Програми є:
створення належних умов для ефективного виконання
особовим складом 35 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області завдань у
сфері цивільного захисту, профілактики пожеж, підвищення ефективності
реагування на надзвичайні ситуації та надання невідкладної допомоги
постраждалому населенню;
забезпечення пожежної безпеки у населеному пункті.
Напрями діяльності
та заходи Програми наведені у додатку 2 до неї.
Розділ 6. Очікувані результати та ефективність Програми
Виконання заходів Програми дозволить:
підвищити рівень оперативного та комплексного реагування на надзвичайні
ситуації;
підвищити боєготовність до дій за призначенням сил та засобів селища
Тарутине для ефективного виконання завдань з рятування людей, гасіння пожеж та
ліквідації надзвичайних ситуацій;
створити безпечні умови проживання населення;
забезпечити гласність, прозорість і вільний
доступ громадян до інформації про стан довкілля та небезпечні явища, що
загрожують безпеці людей;
забезпечити у населеному пункті Тарутине гарантований рівень пожежної
безпеки;
Розділ 7.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Реалізація Програми забезпечується виконавчим
комітетом Тарутинської селищної ради Одеської області та Тарутинським районним
сектором Головного управління ДСНС України в Одеській області і 35 державною
пожежно-рятувальною частиною 2 державного пожежно-рятувального загону Головного
управління ДСНС України в Одеській області в межах встановленої чинним
законодавством України компетенції.
Безпосередній контроль за виконанням напрямів і заходів Програми
здійснюється відповідальним виконавцем –
виконавчим комітетом Тарутинської селищної ради Одеської області.
Контроль за цільовим та ефективним використанням
коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснює головний
розпорядник коштів, відповідальні за виконання окремих завдань і заходів
Програми.
Виконавці Програми Тарутинську селищну раду
Одеської області про стан виконання заходів, визначених цією Програмою до 10
числа місяця, наступного за звітним кварталом.
Тарутинський районний сектор Головного управління
ДСНС України в Одеській області щороку до 15 січня інформує виконавчий комітет
Тарутинської селищної ради Одеської області про цільове використання
коштів хід реалізації заходів Програми і
надає узагальнену інформацію про стан виконання програми та пояснювальну
записку.
Після закінчення встановленого строку виконання
Програми, не пізніше ніж у двомісячний строк, відповідальний виконавець
забезпечує складання підсумкового звіту про результати її виконання та подання
його на розгляд Тарутинської селищної ради разом із пояснювальною запискою.
Контроль за виконанням Програми
здійснюватиметься постійною комісією Тарутинської районної ради з питань
управління власністю, забезпечення законності, правопорядку, охорони інтересів
громадян, регламенту, депутатської етики і гласності.
________________________________________
Додаток 1
до програми
цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Тарутинської
селищної ради
на 2019 рік
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
районної
програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Тарутинського
району на 2019 роки
Обсяг
коштів, які пропонується
залучити для виконання програми |
Етапи виконання
програми (1 етап) |
Усього витрат на
виконання програми (грн.) |
Усього |
31 592,00 |
31 592,00 |
місцевий бюджет, у
тому числі: |
31 592,00
|
31 592,00
|
- інші джерела |
- |
- |
___________________________________
Кошторис
Фінансування заходів з проведення капітального ремонту адміністративної
будівлі 35 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області.
№ з/п |
Найменування |
Од. виміру |
кількість |
Ціна грн. |
Сума грн. |
|
1 |
Полістирол
3х0,67м.кв |
штуки |
210 |
40,00 |
8 400,00 |
|
2 |
Кріплення
полістиролу |
штуки |
840 |
0,80 |
672,00 |
|
3 |
Армуючи сітка |
рулон |
2 |
680,00 |
1 360,00 |
|
4 |
Клей церозіт |
мішок |
20 |
950,00 |
19 000,00 |
|
5 |
Краска фасадна 12кг |
відро |
3 |
420,00 |
1 260,00 |
|
6 |
Колір |
пакет |
6 |
150,00 |
900,00 |
|
|
Разом |
31 592,00 |
||||
Додаток 2
до програми цивільного захисту, техногенної та
пожежної безпеки
Тарутинської селищної ради
на 2019 рік
НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ
районної
програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Тарутинської
селищної ради на 2019 рік
№ з/п |
Перелік
заходів Програми |
Строк вико нання |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (грн.) у тому
числі |
Очікуваний результат |
|
Всього |
2019 рік |
||||||
1. Підтримання у належному
стані (поточні ремонти) існуючої пожежно-рятувальної частини та створення належних умов для ефективного виконання
особовим складом 35 ДПРЧ 2 ДПРЗ ГУ
ДСНС України в Одеській області завдань у сфері цивільного захисту,
підвищення ефективності реагування на надзвичайні ситуації та надання
невідкладної допомоги постраждалому населенню |
|||||||
1.1. |
Закупівля
будівельних та матеріально-технічних
засобів для забезпечення виконання завдань за призначенням. Підтримання у належному
стані (поточні ремонти) існуючої пожежно-рятувальної частини (35 ДПРЧ 2 ДПРЗ
ГУ ДСНС України в Одеській області). |
2019 |
Тарутинська селищна рада, Тарутинський районний
сектор (35 ДПРЧ 2 ДПРЗ) ГУ ДСНС України в Одеській області |
місцевий бюджет |
31592,0 |
31592,0 |
Підвищення ефективності оперативної готовності та
комплексного реагування на надзвичайні ситуації. Створення безпечних умов
проживання населення |
Всього за напрямом |
|
|
|
31592,0 |
|
|
УКРАЇНА
Тарутинська селищна рада
Тарутинського району Одеської
області
проект РІШЕННЯ
Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку
селищаТарутине на 2019 рік
Відповідно до частини другої статті 143
Конституції України, пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши проект Програми
соціально-економічного та культурного розвитку селища Тарутине на 2018 рік, Тарутинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму
соціально-економічного та культурного розвитку селища Тарутине на 2019 рік (далі – Програма) ( що додається) .
2. Виконавчому комітету
Тарутинської селищної ради забезпечити у 2019 році виконання завдань і
пріоритетних напрямків розвитку Тарутинського району, передбачених Програмою.
3. Затвердити перелік об’єктів реконструкції,
будівництва, поточного та капітального ремонту у 2019 році в селищі Тарутине Тарутинського району Одеської області
.(Додається)
4. Підсумки виконання програми
соціально-економічного розвитку селища Тарутине на 2019 рік заслуховувати на
засіданнях сесій Тарутинської селищної ради двічі на рік.
4. Контроль за виконанням цього
рішення покласти на постійні комісії з
питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету (Чернєва О.О.) та з питань житлово-комунального господарства,
побутового і торговельного обслуговування, транспорту і зв’язку ( Березовський
О.С.).
Тарутинський
селищний голова
І.І.Куруч
№ -VIІ
20.12.2018
Додаток до
рішення № -VII від
20.12.2018
ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СЕЛИЩА ТАРУТИНЕ на 2019 рік
Вступ.
Проект Програми соціально-економічного та
культурного розвитку селища Тарутине на
2017 рік (далі – Програма) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про
державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального
розвитку України» на базі ключових положень Стратегії сталого розвитку «Україна
– 2020», схваленої Указом Президента України від 12.01.2015 р. № 5/2015, та
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
У Програмі визначено цілі та завдання соціально-економічної
та культурної діяльності селищної ради на 2018 рік, спрямовані на розвиток
селища з благоустрою, будівництва та
ремонту об’єктів комунальної власності, поповнення місцевого бюджету, з
метою формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення
селища Тарутине.
Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів
селищного бюджету, субвенцій з державного, обласного чи районного бюджету,
коштів підприємств та інвесторів.
У процесі виконання Програма може уточнюватися.
Звітування про виконання Програми здійснюється
за підсумками року.
І. Основні показники соціально-економічного та
культурного розвитку селища Тарутине за 2018 рік.
Селище Тарутине є самостійною адміністративно -
територіальною одиницею з розвиненою інфраструктурою.
Тарутинська селищна рада та її виконавчий
комітет діють за принципом розподілу повноважень; поєднання місцевих і
державних інтересів; державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування.
В селищі добре розвинене транспортне сполучення
з містами Одеса, Б-Дністровський, Рені, Татарбунари, Арциз та містами
республіки Молдова. Введено багато маршрутів, які забезпечують безперебійний
рух громадського транспорту для обслуговування жителів селища.
Більшість вулиць селища мають вуличне освітлення,
центральні вулиці – святкову ілюмінацію та рекламні конструкції.
В селищі Тарутине існує один Навчально-виховний
комплекс, який об’єднує загально - освітню школу та два дитячих садка.
В селищі є дитячі майданчики . Тарутинська
селищна рада утримує в належному санітарному стані парк, сквери, кладовища,
сміття звалище, які знаходяться на її території.
В селищі
2 діючих кладовища. Селищна рада організує роботу по підтримці належного
стану під’їзних доріг до кладовищ, регулярного вивозу сміття та підтримки
охайного вигляду територій кладовищ.
Мешканці селища Тарутине мають можливість
отримати всі необхідні побутові та
комунальні послуги. На території селища
працюють три філії банків, відділення зв’язку, Укртелеком, 2 нотаріуса.
Відкрито багато торгівельних точок з продажу
продуктів харчування та промислових товарів широкого споживання.
Селище живе та молодшає. Швидкими темпами йде
приватне будівництво житла.
Станом на 01 грудня 2017 року населення смт
Тарутине становить 6103 чоловік.
Територія –
Площа населеного пункту –
Надходження до селищного бюджету на 01.12.2018
році склали 8976,0 тис.грн.
ІІ. Пріоритетні цілі
та завдання діяльності селищної ради на 2019 рік.
2.1. Ресурсне
забезпечення розвитку селища.
2.1.1
ПОДАТКОВО-БЮДЖЕТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Стратегічні
цілі: створення сприятливих умов для регулювання та
стимулювання економічних та соціальних процесів в селищі.
Мета: посилення ролі та підвищення бюджетної і фінансової самостійності
місцевого бюджету; ефективне управління бюджетними ресурсами та досягнення
стратегічних цілей соціально-економічного розвитку селища.
Основними джерелами надходжень селищного бюджету є доходи від місцевих
податків і зборів (земельний податок, орендна плата за землю, єдиний податок,
податок на нерухоме майно тощо)
Заплановано надходжень до селищного бюджету у
2019 році 9394,0
тис. грн.
Основні завдання та заходи на 2019 рік:
забезпечення виконання
дохідної частини бюджету;
проведення роботи з
платниками податків із виявлення та ліквідації шляхів мінімізації податкових зобов’язань,
викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету;
здійснення постійного
моніторингу відповідності укладених договорів оренди на землю вимогам чинного
законодавства;
2.1.2 ЗЕМЕЛЬНІ
ВІДНОСИНИ
Мета: раціональне використання та охорона земельних ресурсів, реалізація
державної політики щодо забезпечення сталого розвитку землекористування,
рівності права власності на землю територіальних громад та держави, захисту
прав власників та користувачів земельних ділянок, а також створення більш сприятливих
умов для залучення інвестицій у пріоритетні галузі економіки селища.
Основні завдання та
заходи на 2019 рік: реалізація заходів селищної Програми «Проведення заходів із землеустрою», а саме:
розробка Генплану селища Тарутине;
проведення робіт з інвентаризації земель;
проведення нормативно-грошової оцінки земель смт
Тарутине.
Реалізація даних заходів забезпечить збільшення
надходжень до місцевих бюджетів, дозволить створити інформаційну базу щодо
об’єктів землеустрою, здійснити розподіл за видами власності на землю,
забезпечити умови для оптимального оподаткування, сприятиме врегулюванню
земельних відносин при передачі землі у власність, спадщину, міні, даруванні,
купівлі-продажу земельних ділянок.
Фінансове забезпечення заходів всього – 150
тис.грн.
2.2. Будівництво,
реконструкція, капітальний та поточний ремонти
Основні завдання та заходи на 2019 рік: виконання селищних Програм:
«Утримання та розвиток
інфраструктури автомобільних доріг селища Тарутине». Фінансове забезпечення програми на 2019 рік – 1100 тис.
грн.», а саме:
Поточний ремонт доріг:
-
провулок від вул.Садова, 192 до вул. Красна, 285, сума - 110тис.грн.;
-
провулок від вул.Гагаріна, 19 до віл. Квіткова, 80, сума - 110тис.грн.;
-
вул. Гагаріна, 2 - вул. Гагаріна, 78, сума - 150тис.грн.;
-
вул. Садова, 90 – вул. Садова, 216, сума - 150тис.грн.;
-
вул. Красна
сума - 580тис.грн.
«Будівництво»:
1.Будівництво
каналізації східної частини смт Тарутине Фінансове забезпечення на 2019 рік – 2000
тис. грн. за рахунок обласного та державного бюджетів.
2.Будівництво
майданчиків для твердих побутових відходів по вул. Центральна, смт Тарутине Тарутинського району
Одеської області – 10 об’єктів на суму 625тис.грн.
3.Капітальний
ремонт тротуарних доріжок : провулок
від вул.Садова, 192 до вул. Красна, 285, сума - 375тис.грн..
Фінансування робіт, що будуть проведені з
цільового фонду охорони навколишнього середовища:
Кошти спеціального фонду охорони навколишнього
середовища у сумі 58тис.грн.
спрямувати на
- оновлення зелених насаджень (придбання
саджанців дерев трирічного віку)
- розчищення сміттєзвалища.
2.3. Соціальна сфера
Стратегічні
цілі: забезпечення соціального захисту та соціального обслуговування
населення.
Мета: створення умов для подолання бідності та забезпечення належної підтримки
матеріального стану і соціального захисту незахищених верств населення,
підтримка ветеранів війни, інвалідів, дітей та молоді.
Основні завдання та заходи на 2019 рік: реалізація заходів Програми «Захист та турбота»
Фінансове забезпечення заходів - 150 тис.грн.
- Забезпечення підтримки малозабезпечених верств
населення, які потребують допомоги з боку органів місцевого самоврядування . Фінансове забезпечення – 140 тис. грн.
- Реалізація соціального захисту та соціального
забезпечення ветеранів та інвалідів шляхом надання фінансові підтримки.
Фінансове забезпечення - 10 тис. грн.
Програми «Програми виконання оплачуваних суспільно-корисних робіт»
Фінансове забезпечення заходів – 36,6
тис.грн.
Програма передбачає вжиття заходів щодо зменшення заборгованості по
аліментам та забезпечення належного утримання осіб, які отримують аліменти,
шляхом накладання на право рушника адміністративного стягнення у вигляді
суспільно-корисних робіт, виконання яких, відповідно до Закону України «Про
внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом
вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», покладено на
уповноважені органи пробації.
Програма оздоровлення та
відпочинку дітей Тарутинської
селищної ради на 2018-2020 роки
Фінансове забезпечення заходів – 50 тис.грн.
Останні роки особлива увага приділяється оздоровленню
дітей, які потребують соціального захисту. Не залишається поза увагою й
оздоровлення дітей обдарованих, талановитих, лідерів учнівського
самоврядування.
Ця програма створена для розв’язання наступної проблеми:
створення сприятливих умов та реалізація права на якісне оздоровлення і
відпочинок дітей.
Метою
Програми є організація повноцінного оздоровлення та відпочинку
дітей, зміцнення здоров’я дитячого населення Тарутинської селищної ради шляхом
удосконалення системи оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення державних
гарантій щодо доступності та якості оздоровчих та відпочинкових послуг.
Шляхи і засобів розв’язання
проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
Комплекс запланованих заходів забезпечить вирішення питань оздоровлення
та відпочинку дітей району, зокрема :
Збільшення
кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення.
Створення умов для зміцнення
фізичного та психічного здоров'я дітей шляхом належної організації оздоровлення
та відпочинку.
Надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітям, які потребують
особливої соціальної уваги та підтримки.
Формування та пропаганда здорового і безпечного способу
життя.
Перелік
заходів Програми: Придбання путівок до дитячих закладів
оздоровлення та відпочинку
2.4. Гуманітарна
сфера
2.4.1. ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
Стратегічні
цілі: підвищення якості та доступності медичних послуг.
Мета: збереження і зміцнення здоров’я населення шляхом підвищення якості та
ефективності надання медичної допомоги, профілактики та лікування хронічних
захворювань.
Основні завдання та заходи на 2019 рік:
надання адресної матеріальної допомоги
тяжкохворим - 140 тис.грн.
2.4.2. ОСВІТА
Стратегічні цілі: підтримка освітніх закладів селища, забезпечення нової якості життя
населення.
Мета: створення сприятливих умов перебування
дітей у дошкільних та шкільних навчальних
закладах, підтримка обдарованих та
талановитих дітей селища Тарутине.
Основні завдання та заходи на 2019 рік: реалізація
заходів Програми
«Фінансова підтримка обдарованих дітей»
-
Виплата персональних щомісячних стипендій в
галузі освіти для обдарованих учнів Тарутинського НВК «Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів-ліцей-дошкільний заклад»
- 30,0 тис.грн.
-
Виплата
одноразової матеріальної допомоги обдарованим дітям селища для участі в
обласних та всеукраїнських конкурсах - 20,0 тис.грн.
Програми оздоровлення та відпочинку дітей.
-
Придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку - 50 тис.грн.
-
На оздоровлення дітей у
літньому пришкільному таборі – 15,0 тис.грн.
-
Виділення коштів на придбання подарунків для дітей дошкільних закладів та молодших класів школи на новорічні, різдвяні свята та до Дня захисту дитини. (з
інших видатків)
2.4.3 КУЛЬТУРА ТА ДУХОВНІСТЬ
Стратегічні
цілі: розвиток культури та
духовності
Мета: створення умов для розвитку
духовності, самобутніх традицій краю та всебічного задоволення
культурних потреб населення
Основні завдання та заходи на 2019 рік: реалізація заходів
селищної Програми «Культура, мистецтво та духовність».
Фінансове забезпечення
програми – 300 тис.грн.
Забезпечення
проведення масових заходів для мешканців селища – 300 тис.грн.
Організувати сумісно
з районним відділом культури та районним будинком культури масові заходи з
святкування Новорічних свят, Масляниці, Дня селища Тарутине, забезпечити
подарунками дітей дитячих садків та школи до свят, для цього виділити з
селищного бюджету (з інших видатків)
2.4.4. ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Стратегічні
цілі: розвиток фізичної культури і
спорту.
Мета: Визначення провідної ролі фізичної культури і спорту як важливого фактору здорового способу життя, профілактики захворювань, формування гуманістичних цінностей, створення умов для всебічного гармонійного розвитку людини, сприяння досягненню фізичної та духовної досконалості людини, виявлення резервних можливостей організму, формування патріотичних почуттів у громадян та позитивного іміджу селища.
Основні завдання та заходи на 2019 рік: реалізація заходів Програми «Розвиток фізичної
культури і спорту»
популяризація
здорового способу життя та створення належних умов для занять фізичною
культурою і спортом серед широких верств населення за місцем роботи, навчання,
проживання і відпочинку;
сприяння
діяльності спортивних секцій на
території селища;
підтримки спортивних команд смт Тарутине.
Фінансове забезпечення
заходів: – 40 тис.грн.:
- Придбання спортивного інвентаря , знаряддя,
спортивної форми, взуття членам команд «Футбольний клуб «Тарутине»»,
Тарутинській ДЮСШ, «Баскетбольний клуб Тарутинського району», «Волейбольний
клуб» організаціям у виконанні
заходів спрямованих на розвиток фізичної культури та спорту в селищі Тарутине – 40 тис.грн.;
2.5. РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Стратегічні цілі: підвищення якості комунальних послуг.
Мета: ефективне функціонування підприємства житлово-комунального господарства та задоволення потреб населення селища якісними житлово-комунальними
послугами.
Основні
завдання та заходи на 2019 рік: реалізація заходів Програми «Утримання та ефективної
експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства».
Фінансове забезпечення
заходів – 200тис.грн.:
Поточні трансферти КП
Тарутинський ВУЖКГ- поповнення уставного фонду – 200 тис.грн.
підвищення
рівня оплати за житлово-комунальні послуги підприємствами за допомогою
проведення роз’яснювальної та претензійно-позовної роботи з населенням, а також
укладання договорів реструктуризації заборгованості;
впровадження
на підприємствах питного водопостачання та водовідведення ресурсо- та
енергозберігаючих технологій, сучасного обладнання і приладів контролю щодо
підготовки питної води та очищення стоків;
технічне
переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників
використання енергетичних і матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва
(надання) житлово-комунальних послуг;
залучення
громадськості до процесів реформування житлово-комунального господарства та
контролю за наданням житлово-комунальних послуг;
стимулювання
інвестиційної діяльності підприємств галузі з метою модернізації та
реконструкції виробничо-технологічних фондів;
стимулювання
створення органів самоорганізації населення.
Критерії досягнення:
зростання
рівня оплати за житлово-комунальні послуги та відповідно зниження її
заборгованості;
ремонт
і заміна водопровідних мереж, придбання водонапорних колонок, придбання станції
для артсвердловини.
2.6 БЛАГОУСТРІЙ
Стратегічні цілі: підвищення
рівня благоустрою селища
Мета: забезпечення благоустрою вулиць та місць загального користування
селища.
Основні завдання та заходи: реалізація заходів Програма «Благоустрій селища».
Фінансове забезпечення заходів – 3142,0 тис.грн.:
- забезпечення облаштування та утримання окремої
території (парку);
- збереження та утримання на належному рівні
зеленої зони населеного пункту та поліпшення його екологічних умов ;
- забезпечення благоустрою кладовищ ;
- проведення поточного ремонту тротуарів;
- подальше проведення та підтримку вуличного освітлення,
- поточний ремонт мостів;
- поточний ремонт пам’ятників;
- сезонне розчищення доріг ;
крім того:
оплата електроенергії за
вуличне освітлення;
оплата газу для підтримки
вічного вогню.
Тарутинський селищний
голова
І.І.Куруч
Проект
Внесення змін до цільових програм Тарутинської селищної ради на 2019
рік.
Назва програми |
Запланована сума на 2019 рік |
Запланована сума на 2019 рік (зі змінами) |
«Захист та турбота» 2018-2020 роки |
300 тис.грн |
150 тис.грн.: 1.Виплата матеріальної допомоги малозабезпеченим 140 тис.грн.; 2.Виплата матеріальної допомоги
ветеранам та інвалідам 10
тис.грн. |
Програма
утримання та ефективної експлуатація
об’єктів житлового комунального господарства
смт Тарутине на
2018-2020 роки |
400 тис.грн. |
200 тис.грн. |
Програма благоустрою селища Тарутине 2018-2020 роки |
3104 тис.грн. |
3142 тис.грн. |
Програма
«Проведення
заходів із землеустрою» на 2018-2020
роки |
-
|
150 тис.грн. (проведення грошової
оцінки землі) |
Програма
на 2018-2020 роки «Утримання та розвиток інфраструктури
автомобільних доріг селища Тарутине» |
1200 тис.грн. |
1100тис.грн |
Програми
«Культура, мистецтво та духовність» на
2018-2020 роки |
450 тис.грн. |
300 тис.грн. |
Програма
розвитку фізичної культури та спорту
Тарутинської селищної ради на 2017- 2020 роки |
100 тис.грн. |
40 тис.грн. |
УКРАЇНА
Тарутинська селищна рада
Тарутинського району Одеської області
проект РІШЕННЯ
Про
затвердження плану роботи Тарутинської селищної ради та плану діяльності з
підготовки проектів
регуляторних
актів на 2019 рік.
Керуючись статтями 7, 13 Закону України «Про засади державної
регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та пунктом 7 частини
першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
Тарутинська селищна рада
ВИРІШИЛА :
1.
Затвердити план роботи Тарутинської селищної ради на 2019 рік (додаток1).
2. Затвердити план
діяльності з підготовки проектів
регуляторних актів на 2019 рік (додаток 2).
3. Оприлюднити план
діяльності з підготовки проектів регуляторних
актів у десятиденний строк після
його затвердження на .
4.
Контроль за виконанням цього
рішення покласти на секретаря селищної ради
Куракову А.Б.
Тарутинський селищний
голова
І.І. Куруч
№ -VIІ 20.12.2018
Додаток №1
до рішення сесії
від
20.12.2018 № 336 -VII
План роботи Тарутинської селищної ради на 2019 рік
№ з/п |
Перелік питань на
пленарних засіданнях сесій ради |
Постійна комісія, яка
відповідає за виконання |
Строк розгляду |
1 |
Про внесення змін до регламенту виконкому селищної
ради |
Виконавчий комітет, комісія з питань регламенту,
депутатської етики та законності |
І квартал 2019 |
2 |
Про внесення змін до Статуту селищної ради |
Комісія з питань регламенту, депутатської етики
та законності |
І квартал 2019 |
3 |
Проведення громадських обговорень та
затвердження Генплану селища Тарутине |
Комісія з питань регулювання земельних відносин,
виконавчий комітет селищної ради |
І квартал 2019 |
4 |
Розробка та затвердження Правил благоустрою
селища Тарутине |
Виконавчий комітет, Комісія з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
І квартал 2019 |
5 |
Розгляд питань з регулювання земельних відносин |
Комісія з питань регулювання земельних відносин |
Протягом року по мірі надходження заяв |
6 |
Звіт «Про виконання рішення селищної ради від 15.12.2017р.
№331-VIІ
«Про Тарутинський селищний бюджет на 2018 рік» |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
І квартал 2019 |
7 |
Розроблення та затвердження технічної
документації з нормативно-грошової оцінки земель смт Тарутине Тарутинського
району |
Комісії з питань регулювання земельних відносин
та соціально-економічного, культурного розвитку і планування бюджету |
І – ІІІ квартал 2019 |
8 |
Затвердження розмірів орендної плати на 2020 рік |
Комісії з питань регулювання земельних відносин
та соціально-економічного, культурного розвитку і планування бюджету |
ІІ квартал 2019 |
9 |
Формування переліку земельних ділянок, які
підлягають до першочергового продажу у 2018 році |
Комісія з питань регулювання земельних відносин |
Протягом року по мірі надходження заяв |
10 |
Затвердження плану соціально-економічного
розвитку на 2020 рік |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
Грудень 2019 |
11 |
Внесення змін і доповнень до плану соціально-економічного
розвитку на 2019 рік |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
По мірі необхідності |
12 |
Затвердження виготовлених проектно-кошторисних
документів на проведення капітального ремонту об’єктів, внесених в план соціально-економічного
розвитку на 2019р |
Комісія з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
Протягом року |
13 |
Розгляд проекту рішення про встановлення
місцевих податків та зборів на 2020 рік |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
травень 2019 |
14 |
Внесення змін і доповнень до рішення сесії «Про
селищний бюджет Тарутинської селищної ради на 2019 рік» |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
Протягом року по мірі необхідності |
15 |
Затвердження ставок місцевих податків та зборів
на території Тарутинської селищної ради на 2019 рік |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
Червень 2019 |
16 |
Звіт про виконання бюджету селищної ради за І
півріччя 2019 року |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
ІІІ квартал 2019 |
17 |
Звіт про роботу Тарутинського комунального
підприємства ВУЖКГ |
Комісія з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
ІV квартал 2019 |
18 |
Звіт секретаря селищної ради про роботу |
Секретар селищної ради |
ІV квартал 2019 |
19 |
Звіт про роботу комісії з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
Комісія з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
ІV квартал 2019 |
20 |
Звіт про виконання бюджету селищної ради за 9
місяців 2019 року |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
ІV квартал 2019 |
21 |
Звіт про роботу комісії з питань
соціально-економічного, культурного розвитку і планування бюджету |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
ІV квартал 2019 |
22 |
Затвердження Тарутинського селищного бюджету на
2020 рік |
Комісія з питань соціально-економічного,
культурного розвитку і планування бюджету |
Грудень 2019 |
23 |
Затвердження розпоряджень селищного голови,
наданих в міжсесійний період |
Секретар селищної ради |
Протягом року |
24 |
Звіт селищного голови про діяльність виконавчого
комітету селищної ради |
Тарутинський селищний голова |
ІV квартал 2019 |
25 |
Звіт про роботу комісії з питань регулювання
земельних відносин |
Комісія з питань регулювання земельних відносин |
ІV квартал 2019 |
26 |
Затвердження плану роботи селищної ради та плану
діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік. |
Секретар селищної ради |
ІV квартал 2018 |
27 |
Звіт голови селищної ради та депутатів перед
виборцями |
Комісія з питань регламенту, депутатської етики
та законності |
І квартал 2019 |
Секретар селищної
ради
А.Б.Куракова
Додаток №2 до рішення сесії від 20.12.2018 № -VII
П Л А Н
діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
Тарутинської селищної ради на 2019 рік
№ з/п |
Назва проекту |
Цілі їх прийняття |
Строк підготовки проектів |
Відповідальні за
розроблення проектів регуляторних актів |
1. |
Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тарутинської
селищної ради |
Збільшення надходжень до селищного бюджету та стимулювання розвитку
підприємницької діяльності |
Відповідно до Закону України «Про
засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» |
Постійна комісія селищної
ради |
2. |
Затвердження технічної документації з
нормативно-грошової оцінки земель смт Тарутине Тарутинського району |
Економічне
регулювання земельних відносин при визначені розміру земельного податку та
орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності та інших дій з земельними ділянками |
Відповідно до Закону України «Про
засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» |
Комісії з питань
регулювання земельних відносин |
3. |
Затвердження Правил благоустрою селища Тарутине |
|
Відповідно до Закону України «Про
засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» |
Виконавчий комітет, Комісія з питань житлово-комунального
господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку |
Секретар селищної ради А.Б.Куракова
Україна
ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА
РАДА
проектРІШЕННЯ
Про умови оплати праці селищного голови в 2019 році
Керуючись ст.26 Закону України « Про
службу в органах місцевого самоврядування в Україні », Постановою Кабінету
Міністрів України від 9 березня 2006
року № 268 « Про упорядкування структури так умов оплати праці працівників
апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів
», постановою Кабінету Міністрів
України від 27.05.2009 року № 504 « Про
внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року № 268 « Про упорядкування
структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади,
органів прокуратури, судів та інших органів », постановою Кабінету Міністрів
України від 09.12.2015 року №1013 «Про упорядкування
структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін
до деяких нормативно – правових актів», враховуючи «Положення про оплату праці
та преміювання працівників селищної ради» , постанови КМУ № 353 від 24.05.2017
року “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006
р. № 268 та визнання такими, що втратили чинність деяких постанов Кабінету Міністрів України”та
пропозиції депутатів селищної ради
селищна рада :
ВИРІШИЛА :
1.Затвердити селищному голові Куручу Івану Івановичу, посадовий
оклад згідно Постанови Кабінету
Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 « Про упорядкування структури
та оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів
прокуратури, суддів та інших органів » ( із змінами та додатками ), постанови
Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 року №1013 «Про упорядкування
структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін
до деяких нормативно – правових актів», враховуючи «Положення про оплату праці
та преміювання працівників сільської ради», постанову КМУ від 10 травня 2018 р.
№ 363 “ Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від
09.03.2006 р. № 268 та визнання такими, що втратили чинність деяких постанов
Кабінету Міністрів України” у сумі 6800
грн та оплату за ранг та вислугу
років .
2.Встановити надбавку за
інтенсивність праці, або за виконання особливо важливої роботи у розмірі 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за
ранг та вислугу років.
3.При наданні чергової відпустки
виплачувати матеріальну допомогу на
оздоровлення в сумі однієї середньомісячної заробітної плати (
постанова Кабінету Міністрів від
09.03.2006 року № 268 ), матеріальну
допомогу для вирішення соціально - побутових питань у розмірі однієї
середньомісячної заробітної плати ( Постанова Кабінету Міністрів України
від 09.03.2006 року № 268), при наявності коштів.
4.Встановити що преміювання селищного голови здійснюється щомісячно у розмірі 40% посадового окладу, з врахуванням
доплати за ранг, вислугу років , відповідно до Положення про преміювання
працівників селищної ради, в межах затвердженого кошторису, а також преміювати
до державних і професійних свят в межах фонду оплати праці .
5.Установити що зміни до цього рішення
вносити відповідно до змін у чинному законодавстві.
6.Оплату праці селищному голові згідно
цього рішення проводити починаючи з 01.01.2019 року .
7. Це рішення чинне на період з 01.01.2019
року по 31 грудня 2019 року.
Селищний голова
І.І. Куруч
№ -VIІ
20.12.2019
УКРАЇНА
Тарутинська селищна рада
Тарутинського району Одеської
області
проект РІШЕННЯ
Про надання селищному голові права своїм
розпорядженням преміювати, встановлювати
та виплачувати матеріальну допомогу на оздоровлення та на вирішення соціально побутових
потреб особам місцевого самоврядування
Керуючись статтями 26, 42 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні», відповідно до пункту 2.2. Постанови Кабінету Міністрів
України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури і умов
оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури,
судів та інших органів (зі змінами), положення про преміювання працівників
селищної ради ( додатку 5), Тарутинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати право селищному голові протягом 2019 року своїм розпорядженням
преміювати, встановлювати надбавки та надавати матеріальну допомогу на
оздоровлення та на вирішення соціально-побутових
потреб заступнику селищного голови,
посадовим особам місцевого самоврядування та службовцям, при умовах виконання плану по надходженню до
селищного бюджету, за якісне виконання своїх функціональних обов’язків в межах запланованого фонду оплати праці та
за рахунок його економії.
2. Це рішення чинне на період з
01.01.2019 року по 31 грудня 2019 року.
Тарутинський селищний
голова
І.І.Куруч
№ -VIІ
20.12.2019
УКРАЇНА
Тарутинська
селищна рада
Тарутинського
району Одеської області
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження рішень виконавчого
комітету, прийнятих в
міжсесійний період
Заслухавши та обговоривши інформацію селищного
голови про затвердження рішення
виконавчого комітету Тарутинської селищної ради, прийнятого в міжсесійний період та керуючись ст. 26
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Тарутинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити рішення
виконавчого комітету, яке були прийняті в міжсесійний період:
1.
№696 від 29.11.2018 року «Про
встановлення розміру пайової участі замовників у розвиток інфраструктури смт
Тарутине» (по заяві Капітанчук Валентини Петрівни копія рішення додається)
2. Контроль за
виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань соціально-економічного, культурного розвитку
і планування бюджету (Чернєва О.О.) та комісії з питань житлово-комунального
господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку.
(Голова комісії Березовський О.С.)
Тарутинський селищний голова І.І.Куруч
№ -VII
20.12.2018
Додаток №1 до рішення сесії від 20.12.2018 № -VII
У К Р А Ї Н А
ТАРУТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ТАРУТИНСЬКОГО
РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Про встановлення розміру
№ 696
пайової участі
замовників
29.11.2018р.
у розвитку інфраструктури
смт.Тарутине
Розглянувши заяву Капітанчук
Валентини Петрівни про укладання договору про пайову участь у створені і
розвитку інженерно-транспортної інфраструктури смт.Тарутине, відповідно до
рішення сесії № 225- VI від 27.03.2012 року « Про
затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку
інженерно-трангспортної та соціальної інфраструктури смт.Тарутине» та
рішення сесії № 379- VII від 19.04.2018р « Про внесення змін та доповнень до рішення сесії
Тарутинської селищної ради VI скликання від
27.03.2012 року № 225-VI «Про затвердження Порядку пайової участі
замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
смт.Тарутине, змінами внесеними до Порядку пайової участі замовників у розвитку
інфраструктури населених пунктів Тарутинської селищної ради, закону України
«Про регулювання містобудівної діяльності» та пункту 25 ст.26 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні»
ВИКОНКОМ ТАРУТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИРІШИВ:
1.Встановити
Капітанчук Валентині Петрівні розміри пайової участі у розвитку
інфраструктури смт.Тарутине у зв’язку з реконструкцією 36/100 часток квартири №
1 з розміщенням під улаштування двох
магазинів з окремими входами за адресою Одеська область Тарутинський район
смт.Тарутине проспект Миру №12 корп.1 у
розмірі 10% від кошторисної вартості об’єкта у сумі 7000 грн.(сім тисяч грн.. )
2.Капітанчук В.П. перерахувати кошти на
розрахунковий рахунок по доходному коду 24170000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
3.Доручити селищному голові укласти Договір про пайову участь у визначені
законодавством терміни.
4.Заступнику селищного голови Шавьолкіну Ю.І.
надати дане рішення на затвердження чергової сесії Тарутинської селищної ради.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти
на постійну комісію селищної ради з питань планування бюджету фінансів та
соціально-економічного розвитку.
Тарутинський селищний голова І.І.Куруч
УКРАЇНА
Тарутинська
селищна рада
Тарутинського
району Одеської області
Р І Ш Е Н Н Я
Про
передачу на баланс комунального підприємства «ВУЖКГ» Тарутинської селищної ради
комунального майна селищної ради
Розглянувши клопотання комунального підприємства «КП ВУЖКГ»
Тарутинської селищної ради щодо передачі комунального майна селищної ради (майданчиків облаштованих для
збору сміття) , враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з
питань житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного
обслуговування, транспорту і зв’язку, керуючись частиною 5 статті 60 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», Тарутинська селищна рада
вирішила:
1. Передати з балансу Тарутинської селищної
ради на баланс комунального підприємства «ВУЖКГ» Тарутинської селищної ради
комунальне майно, а саме: каналізація
східної частини селища Тарутине , балансовою вартістю 1999,998 тис. грн.,
які розташовані в східній частині смт
Тарутине Тарутинського району Одеської області.
2. Затвердити склад комісії
приймання-передачі комунального майна на баланс комунального підприємства
«ВУЖКГ» Тарутинської селищної ради.
(Склад комісії
- додаток 1)
3. Контроль за виконанням даного рішення на
постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства,
побутового, торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку. (Голова комісії
Березовський О.С.)
Тарутинський
селищний голова І.І.
Куруч
№ -VII
20.12.2018
Додаток1 до рішення сесії
селищної ради від 20.12.2018 року № -VII
Склад комісії приймання-передачі комунального майна Тарутинської
селищної ради на баланс комунального підприємства «ВУЖКГ» Тарутинської селищної
ради.
Голова комісії: Куруч Іван Іванович –
голова селищної ради;
члени комісії: Шавьолкін Юрій Іванович, заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчого комітету;
Жосан Олена Василівна, головний бухгалтер
селищної ради;
Березовський Олег
Сергійович, депутат селищної ради, голова постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства,
побутового, торгівельного обслуговування, транспорту і зв’язку;
Абаржи Максим
Іванович, начальник Комунального підприємства «Виробниче управління
житлового-комунального господарства;
Карамаврова Тетяна
Опанасівна, головний бухгалтер Комунального підприємства «Виробниче управління
житлового-комунального господарства».
Секретар селищної ради
А.Б.Куракова