У зв’язку з виникненням питань у деяких мешканців Тарутинської громади щодо витрат коштів з бюджету селищної ради на придбання палива Тарутинська селищна рада надає наступне роз’яснення.
На 2022 рік у бюджеті Тарутинської селищної ради, який затверджений рішенням сесії Тарутинської селищної ради від 24.12.2021р. №1586-VIII, передбачені видатки на утримання закладів освіти, культури, фізичної культури, закладів соціальної сфери, благоустрою, частково медичних закладів та інші видатки. У тому числі на придбання паливно-мастильних матеріалів по апарату Тарутинської селищної ради заплановано 800 тис.грн.
Придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 800 тис.грн. здійснювалося за тендерною процедурою відповідно до вимог чинного законодавства, яка проводилась двічі. Придбання палива здійснювалось у 2 етапи: сумами 254тис.грн. та 546 тис.грн.
Паливно-мастильні матеріали використовувались на обслуговування апарату управління селищної ради, виконання робіт з благоустрою (скошування трави та вивіз сміття у 16 населених пунктах громади), на роботу траурних автомобілів, на облаштування блок-постів, на прийняття участі керівництва селищної ради у заходах, що проводяться на рівні району та області, доставку гуманітарних вантажів, роботу генераторів, тощо.
Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів на вказану суму здійснювались відповідно до бюджетного законодавства та інших нормативно-правових актів.