1 листопада 2022 р. в Тарутинській селищній раді відбулось засідання Координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету.
Нарада відбулася під головуванням селищного голови Сави Чернєва та за участю заступника селищного голови Олени Сілоч, спеціалістів відділу земельних ресурсів, фінансового управління селищної ради, керівників сільськогосподарських підприємств громади усіх форм власності та фізичних осіб - орендарів земельних ділянок.
В.о. начальника відділу земельних ресурсів Алла Карамаврова надала роз’яснення змін земельного законодавства, які регулюють земельні відносини під час дії воєнного стану, передбачені Законом України №2145 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану ".
В ході проведення наради були визначені земельні ділянки, які на час дії воєнного стану можуть бути передані в оренду без проведення земельних торгів. Учасники наради були ознайомлені з механізмом укладання договорів оренди земельних ділянок у 2023 році.
Начальник відділу доходів фінансового управління Валентина Ковальчук поінформувала присутніх про стан сплати орендної плати за земельні ділянки по договорах оренди станом на 01.11.2022 року. Селищний голова акцентував увагу сільгоспвиробників на необхідність та важливість сплати податків, які направляються на утримання комунальних підприємств, лікарні, закладів освіти, здійснення заходів по благоустрою, надання матеріальної допомоги мешканцям громади та інші важливі потреби. Під час обговорення даного питання були визначені строки погашення заборгованості зі сплати орендної плати.