26 жовтня в Тарутинській селищні раді відбулася робоча нарада зі старостами старостинських округів громади, в якій взяли участь: селищний голова Сава Чернєв, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів у сфері економіки та бюджету Олена Сілоч, начальник фінансового управління Марина Констандогло, головний державний інспектор Південного відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС в Одеській області Тетяна Моїн Азад.
Селищний голова Сава Чернєв обговорив зі старостами стан забезпечення дровами та вугіллям усіх бюджетних закладів на зимовий період. Також були порушені деякі організаційні питання, що виникають при виконанні старостами своїх обов’язків.
У ході наради розглянули питання про видачу гуманітарної допомоги у вигляді зимового одягу дітям із сімей внутрішньо переміщених осіб та інших пільгових категорій. Цю допомогу Тарутинська селищна рада отримала від міжнародного фонду UNICEF у кількості 99 комплектів. Старостам надано доручення щодо складання списків дітей відповідних категорій та сприяння у отриманні сім’ями речової допомоги.
Начальник фінансового управління селищної ради та головний державний інспектор ГУ ДПС довели до відома старост вимоги податкового законодавства щодо сплати мінімального податкового зобов'язання (МПЗ) з фізичних осіб, які обробляють земельні ділянки самостійно. У процесі обговорення відповідного питання визначений план дій щодо забезпечення надходжень відповідного податку до селищного бюджету у повному обсязі. Нарахування МПЗ, забезпечення його сплати, повідомлення фізичній особі про розмір МПЗ та необхідність сплати у встановлений законодавством строк непроста процедура. Налагоджена співпраця усіма органами з цього питання дасть позитивний результат. Селищний голова зазначив про необхідність виконання вимоги податкового законодавства всіма платниками податків, а враховуючи, що це великий об’єм роботи, необхідно всім: податковому органу, фінансовому управлінню та керівництву громади долучитися до цього процесу.